Norrsken

Gjorde morgonstall och gav fåren frukost. Sen gick jag in. Vi åt våfflor och kaka till lunch. Egentligen skulle det väll bara vara lite farsdagsfika men så var det i lunchtid och vi blev så mätta att vi inte kunda äta annan lunch. Så läste jag lite mera game of thrones. Är på sid 216 nu tror jag. Har kommit förbi den värsta delen SPOILER Lady dör och Nymeria blir bortjagad SLUT PÅ SPOLER. Sen gjorde jag inte så mycket mer. Gjorde en loppa med älsta barnet. Kom två nya hästar idag, ett otränat sto och en hingst som varit här tidigare. Båda från Eyjolfurs syster. Gjorde kvällstall också och när vi kom ut efter att vi var klara så var det norrsken. Försökte ta bild men det gick inte så jättebra eftersom min kamera inte är så ljusstark så det blir grynigt vid hög ISO och eftersom att jag inte har stativet med till island så kan jag inte dra ner slutartiden alldeles för mycket. 
 
 
0 kommentarer