12/10-15

Gjorde morgonstall och så gick jag in och var barnvakt. Vi lekte att det var "natt" så det var väldigt lugnt haha. Efter lunch gick jag ut och putsade en sadel. Gjorde också kvällstall. Det var ungefär allt den här dagen hade att bjuda på. Åt god hemmagjord pizza till middag och hjälpte till med byggandet av ett legotorn. Med tanke på de senaste dagarnas jättelånga inlägg så går det nog bra med ett kort idag. Blev lite lässugen och ville ha något fantasy trevligt lugnt. Men har facklitteratur, biografier, en deckare, davinci koden och djurens gård. Tror jag såg någon lite längre Emil i lönneberga bok nere som jag kanske kan låna. Egentligen vill jag nog bara läsa mer av Tove men tror ej att det fanns.. 
 
Dagens bild kan få va första  bilden jag lade upp på bloggen, illa Corinja från när vi klättrade i somras.
 
 
 
 
 
0 kommentarer