Handlesvärmarna

Skrev ju att mina handledsvärmare blev klara här i veckan. Väldigt trevligt snabbt projekt, tror det tog 3 dagar att göra klart båda. Den första gick på en dag men den andra tog två dagar. Fotade dem igår. Är lite svårt att fota handledsvärmare tycker jag.. Men såhär blev det iallfall. Kan bara fota med högerhanden så de fick vara modeller på vänsterhanden båda två, de går att vända på dem så de passar båda händerna lika bra. Annars så har jag varit ledig idag. Har virkat fyra trekanter till min sjal och en liten korg av ett par gamla jeans. Trekanterna dörjer det tills ni får se då jag ej kommer bli klar med den sjalen på ett tag. Har nu totalt 6 trekanter och behöver 49... Men korgen kanske jag fotar lite ordentligt nästa helg. 
 
 
1 kommentar
Alexandra

Vilka fina bilder du tar! Å så fint det verkar vara där du bor nu! Det blir spännande att se bilderna på den virkade korgen :)