18/1-2016

Det är sent så tänkte bara uppdatera lite kort. Idag skodde Eyjolfur två hästar, det var lillagul som fick nya skor och Hylling som skoddes med. Medans så tränade jag Loki, Sinfonia, Fleitta, Brenna och lillagul (när hon var färdigskodd). Alla förutom lillagul tränades inne. Lite longering, lite gå brevid och kyssastigbygeln. Med olika fokus på olika hästar. Efter lunch så putsade jag Eyjolfurs sadel och sen följde jag med på en sväng med Bilur. Sen blev det fika (med pannkakor :)) och efter det gjorde jag kvällstall. 
 
Nu ska jag läsa fjärde kapitlet i "Det osynliga barnet". Väldigt kul bok då varje kapitel liksom är en egen liten novell. RÅkade läsa tre igår. Men idag ska jag bara läsa ett för sen ska jag verkligen sova. 
 
1 kommentar
Jens

Resten av mumin-böckerna står i hyllan här hemma..