12/11-2015

ORkade inte blogga igår pga lat. Igår var det fårklippning på schemat så jag longerade en av träningshästarna på förmiddagen och på eftermiddagen var jag barnvakt åt ett barn. Idag så longerade jag Súper-Stjarni och samma unghäst som igår. Sen red jag en sväng på Bilur, Eyjolfur red på unghästen som jag hade longerat. Så kul att rida Bilur just nu. Han är mer bärig och börjar ta lite stöd på bettet. Han är en konkav häst i grunden som när jag ridit honom innan mest dragit upp huvudet om man tar tygelkontakt. Men nu så möter han en mjukt och börjar få en lite trevligare form. 
 
Har också fortsatt med att gå igenom mina bilder. Sakta går det frammåt. Känns som ett evighetsjobb men ska bli så skönt när man kan hitta bilder lätt och ha allt sorterat och fint! :) Här är en bild som jag hittade idag. Lilla söta Corinja. 
 
 
1 kommentar
Anonym

Gulleplutt 😍 Snart kommer du hem! Kram , mamma 💖