13/11-2015

Gjorde morgonstall och sen longerade jag ett fuxsto som är här på träning. Hon var jätterädd när hon kom hit men nu är det bättre. Longerade henne en gång åt vardera varv sen gjorde jag lite toleransträning med repet. Hon är särskillt rätt om sitt huvud så jag låtsades att repet var en tygel som jag tog över huvudet och tillbaka tills hon var lugn med det. Gjorde också lite toleransträning över resten av kroppen. Sen fick hon springa lite i båda varven igen och så toleranstränade vi lite mer. Efter det red jag ut på Bilur. Eyjolfur red med på Þjalfi. Bilur var duktig som vanlig och på slutet töltade han jättebra. Blev en liten galopp upp en backe också, det var kul! :)
 
Efter lunch var jag lite barnvakt och så fick vi besök på kvällen. Gjorde kvällstallet och så var det middag med kladdkaka som efterrätt! Sen har jag suttit vid datorn och fortsatt med att gå igenom bilder. Hittade den här roliga från norge. Ett träd som det har växt in betong i. 
 
 
Glömde dagens chock/upprödhet/sorg, Marina and the Diamonds flyttar sin spelning i Stuttgart (som jag och jens har biljetter till) från 14 december till 29 februari. Man kan avboka sina biljetter och få tillbaka pengarna, men samtidigt så skulle det bli en repris av 2013 då vi hade biljetter till hennes konsert i stockholm som ställdes in. Har ju sett frammemot det här sen 2012. Jens har ju redan köpt flygbiljetter mm. Sen kan man ju inte klandra Marina, någon i hennes familj är väldigt sjuk, det är därför hon flyttar alla konserter i november och december. Men blir väll lite extra upprörd eftersom att det inte är första gången jag ska se en konsert och så blir det inte riktigt som man tänkt sig. Skulle se Tove Styrke på Peace and Love 2012, hon ställde också inn. Gick dock på Kentfest förra året och det gick iallafall bra. 
 
 
2 kommentarer
Jens

..😢☹

Anonym

*Ogillar* att konserten ställts in 😯💖 Kram, mamma.