30/10-15

Gjorde morgonstall som tog lite tid för att höt tog slut så Eyjolfur var tvungen att köra in nytt. Sen red jag en sväng på Bilur med Eyjolfur, han red på skimmelskäcken som skulle ut på sin första uteritt. Bilur skötte sig fint som alltid och töltade som en klocka på hemvägen. Han har superhärlig tölt när han töltar rent, lyfter liksom lite fram och bara kör. Efter lunch var jag inne lite och sen gick jag en promenad med yngsta barnet. Vi hälsade lite på några hästar innan vi landade i sandlådan. Gjorde kvällstall också. 
 
Det var typ det dagen har gått i. Har nu fortsatt att gå igenom lite bilder. Imorgon kommer min mamma och hälsar på! Det ska bli jättekul :) 
 
Här är bilden som bildrensningen stannar på idag. Det är någon sorts växt som växte längst stigen som går från min farmors hus upp till Osete. Tagen sommaren 2013.
 
 
1 kommentar
Anonym

Bergfrue ( sagsifraga) eller noe liknende på latin seier Sara og Farmor. Hilsen pappa