22/1-2016

Gjorde morgonstall och sen gjorde vi curlingbana. Eller alltså vi passade på att mocka rundcorallen när det var plusgrader, men eftersom det var is kvar under så kunde man sopa ihop skiten. Det blev rent men skithalt ;)
Bra att det ska vara plusgrader imorgon. Ikväll när jag gick ut till stallet så tänkte jag att jag ej hade halkat idag, och eftersom jag kunde åka med Eyjolfur i bilen tillbaka så skulle det bli en dag utan att jag hade halkat omkull. Sen kom jag på att jag hade halkat omkull när vi skulle in vid lunch och glidit in i en grind. Och precis när jag tänkt det så halkade jag och ramlade i en bajshög... 
 
Aja. Idag var det "bondedagen". Så vi åt fin lunch, sen åt vi tårta till efterätt. Sen fick vi lite besök. Jag stannade inne och lekte med barnen och virkade. Sen fikade vi på våfflor och varm choklad. Och så gjorde vi kvällstall. Här är en bild på Glettni. 
 
 
0 kommentarer