24/1-2016

Igår hände inget särskillt. Eyjolfur skulle sko några hästar på en annan gård så jag gjorde det mesta av morgonstallet själv. Sen mockade jag rundcorallen igen nu när isen smält bort lite mer. Sen gjorde jag kvällstall också. Idag var det vilodag som vanligt. Tog lång sovmorgon och sen virkade jag klart min halsduk! Började direkt på ett nytt projekt som är en nätsjal. Den ska Johanna få, så hon har gett mig garnet att göra den i. Efter lunch gick jag ut och fotade. De andra åkte till Uppsalir med hästarna i stallet löst springande på vägen (förutom hingstarna, de två nya unghästarna och Ofélia som är oskodd). Började med att fota min halsduk. Tänkte vi kunde ha en liten tävling där man vinner äran. Den som gissar närmast hur lång halsduken blev vinner :)
 
 
 
 Sen fotade jag lite mer saker. Men det får ni se någon annan gång! Jag har börjat utmana mig själv lite mer inom foto, vilket är väldigt kul. Men jag måste bli bättre på att redigera bilder, det är verkligen inte min starka sida. 
 
2 kommentarer
Jensur

Det syns ju direkt att halsduken är 191 centimeter lång.. :-)

Sofia/Trådtanten

Jag skulle säga 204cm snygg halsduk!