26/1-2016

Gjorde morgonstall. Sen tränade jag Loki från marken. Efter lunch red jag en sväng på Bilur med sällskap. Bilur var fin och pigg. Han har inte blivit riden sen i fredags tror jag. Han fick ju springa en tur lös till Uppsalir i söndags. Honom gör det nästan alltid gott med lite vila. Då blir han full av energi igen. (nu på vintern har han haft ok energi hela tiden, men efter några dagars vila så laddas liksom batterierna om) Sen longerade jag Hylling och Ofelia. Hylling tyckte inte om att springa på den isiga halvan av rundcorallen, trots brodd och snö på som gjorde att isen ej blev lika hal. Ofelia brydde sig inte alls om isen. Efter lite fika gjorde jag kvällstall. 
 
Det var det. Har virkat mer på sjalen också. Nu är det jättesent så jag skyndar mig att skriva. Här är en bild på en flygande häst, aka Fina, från i söndags. 
 
 
1 kommentar
maja

hahahahah vilken rolig bild<33