@ Island

Åkte tillbaka till Island idag. Flygturen gick bra, trots att den där tv-skärmen inte funkade för mig denna gången heller. Fungerade för alla andra, så det kanske är min fingrar som inte rår på toutch-skärmen. Blev hämtad i Reykjavik och så åkte vi och gjorde lite ärenden innan det bar iväg till gården. Blåste ordentligt med en medelvind på 22 meter i sekunden och maxvind på 36 meter i sekunden. Det var också isfläckar på sina ställen. Så jag var glad att det inte var jag som körde bilen om man säger så. Vi kom iallfall fram helskinnade. Barnen viste att jag skulle komma idag så i morse hade äldsta barnet gått in i mitt rum och kollat efter mig. De låg dock och sov nu när vi kom så får inte träffa dem förrens imorgon. Det hade också skett lite omöblering på mitt rum. Blev jättebra och rummet känns mycket större nu. Får ta bild sen och visa. Det är väll bara mamma som vet hur det såg ut innan men det kan ju vara kul ändå. Nu ska jag sova och hoppas att det ej är lika halt och blåsigt imorgon. Men jag ska inte klaga, vi har ju iallfall inte -22 grader som det var i Sverige när jag åkte där ifrån. 
0 kommentarer