8/3-2016

Lite slött på bloggsidan nu.. Igår longerade jag Konsert och gjorde stallet som vanligt. Idag longerade jag Konsert, Þjotandi och Þjalfi. Första gången jag longerade Þjotandi om man bortser från när han longerades med ryttare för första gången. Det gick bra med alla tre. Blev dock lite blött om mina fötter då rundcorallen var en vattenpöl. Skulle tagit stövlarna istället för kängorna haha. 
 
Nu klipps fåren för våren. Ca en tredjedel klipptes idag. Jag klippte såklart ingen. Fångade dock ett får som hadde hoppat över till fel ställe. Den var inte så lättfångad så nu har jag en bula på smalbenet... "Kul" att det bli mer märke av att bli påsprungen av ett får än sparkad av en häst. 
 
Nu har jag kommit in i Clash of kings också. Läste halva prolgen för nån vecka sen och så la jag undan den. Men nu har jag kommit till sidan 200 :) Här är en suddig blild på Kappi. 
 
0 kommentarer